۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹

امام جمعه دماوند:

مسکن مهر دماوند و رودهن به ساماندهی بیشتری نیاز دارد

مسکن مهر دماوند و رودهن به ساماندهی بیشتری نیاز دارد

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: مسکن مهر دماوند و رودهن به ساماندهی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان دماوند که با حضور مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: برخی از طرح‌های تفصیلی ابلاغ شده به تغییر نیازمند هستند.

فتاح دماوندی افزود: پیگیری و تخصیص بودجه جهت تکمیل کمربندی غربی شهر دماوند و حل مساله و پیگیری احداث کمربندی جنوبی دماوند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های تفصیلی ابلاغ شده در شهرها و روستاها نیاز به تغییرات و اصلاحات دارند که هنوز نهایی نشده‌اند، گفت: اشکالات این طرح‌ها باید رفع شوند تا مردم دچار مشکلات چندساله نشوند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: تعیین حریم بافت داخل و خارج روستاها برای خدمات رسانی باید با دقت بیشتری صورت گیرد چرا که مردم در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستند و تخصیص بودجه خاص برای مسکن مهر دماوند و رودهن نیز از دیگر نکات مهم است تا خدمات رسانی توسط شهرداری‌ها بیشتر شود، مسکن مهر این دو شهر نیاز به ساماندهی بیشتری دارد.

فتاح دماوندی گفت: پروژه آب شرب روستای وادان هنوز تکمیل نشده و مردم این روستا را با مشکلاتی مواجه کرده است، گرچه اقداماتی در دست اجرا است اما مردم در این خصوص هنوز گله‌مند هستند.

کد خبر 5018762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha